Waar gaat jouw tijd aan verloren? 

Meer tijd voor wat er écht toe doet.. dat klinkt goed he? Maar hoe doe je dat? Wellicht is het handig om eerst eens te kijken waar al je tijd aan verloren gaat. Wellicht herken jezelf in onderstaande punten en gaat hier onbewust heel veel tijd in verloren.


Herkenbaar?

  1. Ik werk altijd te lang door
  2. Ik kan mijn tijd moeilijk verdelen tussen mijn werk en kinderen
  3. Ik snap niks van heel mijn boekhouding
  4. 7 dagen per week ben ik bereikbaar voor mijn klanten of cliënten
  5. Studiedagen van mijn kinderen zijn vervelend omdat ik dan mijn werk niet af krijg
  6. Ik weet niet wat ik met al mijn e-mail en telefoonverkeer aan moet
  7. Back-up van mijn werk? Wat is dat?
  8. Efficiënt werken is lastig
  9. Welke dag is het eigenlijk vandaag?
  10. Oeps... weer een afspraak vergeten. 
  11. Wie geeft mij dat extra zetje om diepgang te creëren in mijn bedrijf? 
  12. Die notitie van gisteren kan ik in mijn stapel documenten niet meer terugvinden
  13. Sociaal leven? Wat is dat....
  14. Ik groei graag door maar daar heb ik geen tijd voor


Zijn deze punten herkenbaar? Dan denk ik dat wij snel eens kennis moeten maken!